Regulamin sklepu internetowego szkoleń WF media oraz Polityka Prywatności
Niniejszy „Regulamin sklepu internetowego WF media oraz Polityka Prywatności” określa zasady dokonywania zakupów usług w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.wfmedia.pl.
Sprzedającym jest Wiktoria Filipowsky prowadząca działalność gospodarczą pod firmą WFmedia Wiktoria Filipowsky, Tęczowa 83R/47, 53-601 Wrocław, numer NIP: 1990126366, numer REGON: 388813047, zwana w dalszej części „Regulaminu sklepu internetowego WF media oraz Polityki Prywatności” „Sprzedającym”.
Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać korzystając z adresu poczty elektronicznej: kontakt@wfmedia.pl.
§1 Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), dalej jako „u.ś.u.d.e.”.
Kupujący (Klient) – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2020 r. poz. 1740 ze zm.), dalej jako „k.c.”.
Sprzedający – podmiot sprzedający Towar za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Towar – znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego Usługi mogące być przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym (Klientem) lub Konsumentem a Sprzedawcą.
Usługa – działalność prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
UmowaSprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu k.c., zawarta między Sprzedającym a Kupującym (Klientem) lub Konsumentem, z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.wfmedia.pl za pośrednictwem, którego Kupujący (Klient) lub Konsument może złożyć Zamówienie.
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego (Klienta) lub Konsumenta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
§2 Zasady ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.wfmedia.pl.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności i akceptacja ich postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
Sklep Internetowy www.wfmedia.pl prowadzi sprzedaż detaliczną Towarów za pośrednictwem sieci Internet.
W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z Systemem Teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedający w celu realizacji Zamówienia, Kupujący (Klient) lub Konsument powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari lub Internet Explorer w najnowszej wersji,
rozdzielczość ekranu 1280×800 pikseli.
W celu zapewnienia funkcjonalności Sklepu Internetowego Kupujący (Klient) lub Konsument powinien posiadać dodatkowo Adobe Flash Player obsługujący pliki PDF w celu otwarcia dokumentów elektronicznych.
Kupujący (Klient) lub Konsument zobowiązany jest do niedostarczania:
treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym przepisy wynikające z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. – Prawo autorskie i prawa pokrewne (Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.), dalej jako „a.p.p.”,
treści o charakterze pornograficznym, erotycznym oraz obscenicznym,
treści o charakterze wulgaryzmów,
treści propagujących przemoc,
treści zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, w tym dobre imię Sprzedającego.
§3 Składanie zamówień i realizacja płatności
Wszystkie ceny Towarów podane na Stronie Internetowej www.wfmedia.pl są cenami brutto (powiększonymi o podatek od towarów i usług) podanymi w złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów pośrednich przy skorzystaniu z Usługi (zależnych od Kupującego (Klienta) lub Konsumenta np. posiadania sprzętu komputerowego lub połączenia z Internetem podczas szkoleń).
Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Towarów.
Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem:
Strony Internetowej,
poczty elektronicznej www.kontakt@wfmedia.pl,
kontaktu telefonicznego: [__].
Zamówienia składane poprzez Sklep Internetowy można składać 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 (siedem) dni w tygodniu przez cały rok.
Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący (Klient) lub Konsument prawidłowo wypełni formularz Zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe oraz adresowe niezbędne do wykonania Zamówienia, a także przekazywania informacji.
W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne lub formularz został błędnie wypełniony, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieskorzystania Kupującego (Klienta) lub Konsumenta ze szkolenia.
Kupujący (Klient) lub Konsument w procesie składania Zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury VAT (w przypadku indywidualnych preferencji należy poinformować o tym fakcie Sprzedającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej), która zostanie przesłana w postaci elektronicznego obrazu (pliku PDF) na wskazany adres poczty elektronicznej. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie prawidłowych i kompletnych danych w formularzu Zamówienia. Niniejsza deklaracja uprawnia również Sprzedającego do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1528 z późn. zm.). Dopuszcza się również, na indywidualną prośbę Kupującego (Klienta) lub Konsumenta, wystawienie faktury VAT z odroczoną płatnością, przed kupnem szkolenia. Wystawienie faktury VAT z odroczoną płatnością należy zasygnalizować telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Aby korzystać z Usług , Kupujący (Klient) lub Konsument nie musi skorzystać z opcji rejestracji (logowania), czyli zapamiętania jego danych przez System Teleinformatyczny w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia oraz bezterminowego dostępu do materiałów. W tym celu Kupujący (Klient) lub Konsument powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Kupującego (Klienta) lub Konsumenta to podany przez niego adres poczty elektronicznej. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta. Hasło Kupującego (Klienta) lub Konsumenta nie jest znane Sprzedającemu i Kupujący (Klient) lub Konsument ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
Skorzystanie i dokonanie opcji rejestracji (logowania), o której mowa w § 3 ust. 8 Regulaminu oznacza zawarcie umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu przez Sprzedającego konta Kupującego (Klienta) lub Konsumenta.
Konto utworzone w sposób, o którym mowa w § 3 ust. 8 Regulaminu jest prowadzone na rzecz Kupującego (Klienta) lub Konsumenta na czas nieoznaczony. Kupujący (Klient) lub Konsument ma prawo do rezygnacji z prowadzenia konta w Sklepie Internetowym w każdym czasie bez podawania przyczyny i bezpłatnie.
Skorzystanie z opcji rejestracji (logowania), o której mowa w § 3 ust. 8 Regulaminu oraz korzystanie z funkcjonalności Sklepu Internetowego jest bezpłatne
W celu usunięcia konta, o którym mowa w § 3 ust. 8 Regulaminu należy skontaktować się w tym celu ze Sprzedającym telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza odstąpienie przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta od umowy o świadczenie usługi elektronicznej.
Po złożeniu przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze Sklepu Internetowego potwierdzającą otrzymanie Zamówienia. Kupujący (Klient) lub Konsument ma obowiązek skontaktowania się ze Sprzedającym, jeśli nie otrzyma wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu Towaru. Wiadomość wysłana za pomocą poczty elektronicznej może znajdować się w tzw. spamie lub nie dotrzeć do Kupującego (Klienta) lub Konsumenta z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. W takim wypadku po stronie Kupującego (Klienta) lub Konsumenta leży obowiązek wyjaśnienia tej sprawy ze Sprzedającym. Po złożeniu Zamówienia Kupujący (Klient) lub Konsument powinien dokonać wpłaty odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy przez serwis Przelewy 24.
W przypadku szkoleń dostępnych w terminie, przelew tradycyjny powinien zostać wykonany maksymalnie na 1 (jeden) dzień przed szkoleniem dostępnym w terminie do godz. 14:00. Po tym terminie przelewy bankowe księgowane są przez banki dnia następnego. W sytuacji, kiedy uczestnik zawrze Umowę Sprzedaży Usługi w dostępnym w terminie, w dniu jego rozpoczęcia, jest zobowiązany przesłać na adres poczty elektronicznej adres kontaktowy potwierdzenie zapłaty z numerem Zamówienia. Brak wpłaty natomiast jest rozumiany jako rezygnacja ze szkolenia. Możliwa jest zmiana wybranego tematu i terminu szkolenia najpóźniej na 1 (jedną) godzinę przed rozpoczęciem Usługi. Aby dokonać zmiany tematu lub terminu szkolenia należy niezwłocznie poinformować Sprzedającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Udział w szkoleniach bezpłatnych nie zobowiązuje Kupującego (Klienta) lub Konsumenta do korzystania z kolejnych ofert Sprzedającego i nie jest w żaden sposób wiążący finansowo ze Sprzedającym.
Certyfikaty wystawiane są w sposób opisany przy informacjach dotyczących szkolenia. Certyfikaty wystawiane są dla osoby, która dokonuje Zamówienia i wpisuje poprawnie swoje dane. Jeśli certyfikat ma być wystawiony na inną osobę, należy ten fakt zgłosić przed złożeniem Zamówienia lub wpisać taką informację w pole z dodatkowymi informacjami. Po otrzymaniu dostępu do szkolenia nie ma możliwości zmiany danych osoby do wystawienia certyfikatu.
Złożenie przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta skutecznego Zamówienia i zapłata kosztów szkolenia, która została zaksięgowana na koncie Sprzedającego są równoznaczne z podpisaniem Umowy Sprzedaży.
Poszczególne szkolenia terminowe odbędą się każdorazowo pod warunkiem zapisania i opłacenia udziału minimum 3 (trzech) osób, dopuszcza się realizację szkolenia przy mniejszej liczbie osób – decyzja należy do Sprzedającego. Sprzedający nie wysyła wiadomości przypominających o szkoleniach. Kupujący (Klient) lub Konsument samodzielnie pamięta o terminach zakupionych Towarów. W razie pytań lub wątpliwości może skontaktować się ze Sprzedającym za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Sklep Internetowy.
Kupujący (Klient) lub Konsument, który chce wziąć udział w szkoleniu musi posiadać komputer, który spełnia następujące warunki techniczne:
przepustowość łącza wynosząca minimalnie 512Kb/s wraz z połączeniem sieci Internet),
dla oprogramowania:
Microsoft Windows XP oraz Windows 7 wymagany jest procesor 1.4 GHz Intel Pentium 4 lub podobny,
dla Windows Vista Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 oraz Windows 10 (wersja 32-bit/64-bit z 32-bitową przeglądarką) wymagany jest co najmniej procesor 2 GHz Pentium 4 lub podobny,
dla Windows XP i Windows 7 wymagane jest 512 MB RAM,
dla Windows Vista, Windows 8 i Windows 10 wymagane jest1 GB RAM,
Przeglądarka Microsoft Internet Explorer 10 lub wyższy, Microsoft Edge, Mozilla Firefox 3 lub wyższy oraz Google Chrome.
Wszyscy Kupujacy (Klienci) lub Konsumenci potrzebują także najnowszej wersji Adobe Flash Player (pliki PDF). Posiadanie kamery i mikrofonu nie jest potrzebne. Kupujący (Klient) lub Konsument widzą Sprzedającego , mogą też udostępnić swój wizerunek, lub komunikować się przez mikrofon albo za pomocą czatu. Sprzedający nie odpowiada za problemy z połączeniem sieci Internet, wynikające z winy Kupującego (Klienta) lub Konsumenta , który nie zapewnił sobie powyższych warunków technicznych. Reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.
§4 Newsletter
Kupujący (Klient) lub Konsument może wyrazić zgodę na zamówienie usługi newsletter (subskrypcja). Usługa newslettera polega na przesyłaniu przez Sprzedającego, na podany przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta adres poczty elektronicznej, biuletynu informacyjnego oraz wiadomości zawierających treści marketingowe Sprzedającego. Subskrypcja newslettera dokonywana jest podczas realizacji Zamówienia.
Subskrypcja newslettera ma charakter nieodpłatny, a także jest dobrowolna.
Subskrypcja newslettera jest świadczona na czas nieoznaczony. Kupujący (Klient) lub Konsument ma prawo do rezygnacji z usługi newslettera w każdym czasie samodzielnie za pomocą odznaczenia stosownego pola „Rezygnacja z subskrypcji newslettera” w koncie, o którym mowa w § 3 ust. 8 Regulaminu.
§5 Prawa autorskie
Materiały i zasoby autorskie, opublikowane w Sklepie Internetowym, stanowią wyłączną własność WF media, jak również nie są obciążone prawami jakichkolwiek osób trzecich. Materiały i zasoby autorskie opublikowane w Sklepie Internetowym są objęte prawem autorskim w rozumieniu p.a.p.p.
W przypadku, gdy Sprzedający posługiwał się przy tworzeniu materiałów i zasobów autorskich, osobami trzecimi, Sprzedający wskazuje, że uzyskał od tych osób prawa oraz upoważnienia niezbędne w celu wykonania zobowiązań wynikających z Regulaminu oraz zawartych Umów Sprzedaży.
Sprzedający wskazuje, że materiały i zasoby autorskie opublikowane w Sklepie Internetowym nie są opracowaniem, przeróbką lub adaptacją cudzego utworu.
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów i zasobów, z zastrzeżeniem § 11 ust. 2 Regulaminu wymaga każdorazowo pisemnej zgody pod rygorem nieważności Sprzedawcy.
Materiały i zasoby autorskie opublikowane w Sklepie Internetowym, zawarte w poszczególnych szkoleniach, mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta. Kupujący (Klient) lub Konsument może je kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody Sprzedawcy wyłącznie na użytek własny w pracy ze Sprzedającym oraz samodzielnej pracy bez prawa do rozpowszechniania tych materiałów i zasobów.
Kupujący (Klient) lub Konsument nie jest uprawniony do przekazywania materiałów oraz zasobów autorskich opublikowanych w Sklepie Internetowym osobom trzecim, bez pisemnej zgody, pod rygorem nieważności, Sprzedającego.
Kupujący (Klient) lub Konsument ponosi odpowiedzialność za naruszenie § 5 ust. 4 i ust. 5 Regulaminu.
§6 Odstąpienie od Umowy Sprzedaży
Kupujący (Klient), który zawarł Umowę Sprzedaży na odległość, może w terminie 1 (jednego) dnia odstąpić od Umowy Sprzedaży.
Konsument przed zawarciem Umowy Sprzedaży otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej informację, że po całkowitym wykonaniu Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę, utraci prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Konsument po otrzymaniu wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej wyraża bądź też nie wyraża zgody na odstąpienie od Umowy Sprzedaży. W przypadku niewyrażenia zgody na prawo do odstąpienia Umowa Sprzedaży nie zostaje zawarta.
Po wyrażeniu zgody, o której mowa w § 6 ust. 3 Regulaminu Konsument otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej informację o zawarciu Umowy Sprzedaży.
Prawo do odstąpienia do Umowy Sprzedaży nie przysługuje Kupującemu (Klientowi) lub Konsumentowi o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.
Konsument traci prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w wypadku, o którym mowa w § 6 ust. 1 Regulaminu, jeżeli spełnienie Usługi nastąpiło za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży i poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży (art. 38 pkt 13 u.p.k.).
§7 Reklamacja i procedura reklamacji
W stosunku do Sprzedaży objętej niniejszym Regulaminem, Kupujący (Klient) lub Konsument może składać reklamacje:
pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej www.kontakt@wfmedia.pl lub
pisemnie na adres Sprzedawcy: ul. Legnicka 46A/1, 53-674 Wrocław.
Składając reklamację w sposób, o którym mowa w § 7 ust. 1 Regulaminu w treści należy wskazać nazwę (firmę), imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, nr konta bankowego, adres siedziby (ulica, numer budynku, kod pocztowy, miejscowość) albo adres (ulica, nr domu, nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), nr telefonu, nr Zamówienia oraz powód reklamacji wraz z uzasadnieniem. Sprzedający rozpatrzy reklamację wniesioną przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji w formie, o której mowa w § 7 ust. 1 Regulaminu.
Kupujący (Klient) traci uprawnienia do reklamacji, jeżeli przed upływem 2 (dwóch) miesięcy od dnia stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie oraz w sytuacji wysłania do niego certyfikatu udziału w szkoleniu w formie elektronicznej.
§8 Zwrot należności
Sprzedawca dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni w następujących przypadkach:
skutecznego uznania reklamacji,
odstąpienia przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta od Umowy Sprzedaży.
W przypadku, o którym mowa w § 8 ust. 1 lit. b Regulaminu, Sprzedawca zwraca Kupującemu (Klientowi) lub Konsumentowi płatność niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego (Klienta) lub Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący (Klient) lub Konsument, za wyjątkiem wyraźnej zgody Kupującego (Klienta) lub Konsumenta na inną formę zwrotu należności przez Sprzedawcę.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienia w ich zwrocie, jeżeli Sprzedawca dokonał należytej staranności lub są one wynikiem podania przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta błędnych danych adresowych lub błędnego rachunku bankowego.
§9 Polityka Prywatności oraz Ochrona Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako „RODO”, Sklepu Internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający.
Dane związane z Zamówieniem będą przetwarzane w celu jego realizacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane osobowe Kupującego (Klienta) lub Konsumenta będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Sprzedającym (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w tym w szczególności w celu realizacji przepisów wynikających z u.ś.u.d.e. oraz przepisów podatkowych. Dane osobowe Kupującego (Klienta) lub Konsumenta mogą być przetwarzane w prawnie uzasadnionym celu Sprzedającego jakim jest dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dane osobowe Kupującego (Klienta) lub Konsumenta przetwarzane będą przez Sprzedającego na okres trwania Umowy Sprzedaży. Dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o zgodę do czasu jej wycofania. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, który będzie niezbędny dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Sprzedającego.
Kupujący (Klient) lub Konsument ma prawo do wycofania zgody oraz dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usuwania, poprawiania, przenoszenia, a także wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Kupującemu (Klientowi) lub Konsumentowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany adres e-mail specyfikacji Zamówienia.
Treść zawieranej Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w Systemie Teleinformatycznym Sprzedawcy oraz udostępniana na każde żądanie Kupującego (Klienta) lub Konsumenta.
Pełna treść Polityki Prywatności, opracowanej na podstawie RODO znajduje się TUTAJ.
§10 Regulamin i zmiana Regulaminu
Regulamin jest przesyłany w postaci umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta na adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta w przypadku zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sklepu.
Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie Sklepu Internetowego www.wfmedia.pl w postaci umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą Systemu Teleinformatycznego przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, a w tym w szczególności z powodu:
koniczności dostosowania Regulaminu do przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
konieczności dostosowania Regulaminu do orzeczeń, postanowień oraz decyzji władz publicznych,
konieczności zmiany danych zawartych na Stronie Internetowej,
konieczności usprawnienia funkcjonowania Strony Internetowej.
Kupujący (Klient) lub Konsument posiadający konto w Sklepie zostanie poinformowany o ewentualnym zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej, a także poprzez opublikowanie go na stronie Internetowej Sklepu.
Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Kupujący (Klient) lub Konsument akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji postanowień Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie Internetowym nie są możliwe.
Zmiany Regulaminu wejdą w życie w odniesieniu do danego Kupującego (Klienta) lub Konsumenta po upływie 14 (czternastu) dni od momentu poinformowania go o zmianie Regulaminu we właściwy sposób.
Kupującemu (Klientowi) lub Konsumentowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
Zamówienia złożone przez Kupującego (Klienta) lub Konsumenta przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§11 Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy u.p.k. oraz k.c.
Strony zobowiązują się do dołożenia wszelkich starań w celu wypełnienia wzajemnych zobowiązań wynikających z Regulaminu oraz w związku z wykonaniem umów i będą dążyły do polubownego załatwienia wszelkich sporów, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem Regulaminu oraz w zawiązku z wykonaniem umów.
Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sprzedającym a Kupującym (Klientem) lub Konsumentem, będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla Sprzedającego
Sprzedawca zastrzega sobie prawo czasowej niedostępności Sklepu Internetowego lub jego części z uwagi na okoliczności techniczne. Sprzedający zobowiązuje się do dołożenia starań, aby niedostępność Sklepu była jak najmniej uciążliwa dla Kupującego (Klienta) lub Konsumenta.
Kupujący (Klient) lub Konsument jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu oraz powszechnie przyjętymi zwyczajami.